ВАР донесе погрешни одлуки за пенали на сите вчерашни натпревари во Премиер лигата!


Пред дербито, падна најважниот потпис во Манчестер Сити! ↓↓↓


ВАР судиите донесоа погрешни одлуки за пенали на сите натпревари од англиската Премиер лига што се одиграа синоќа. Ова го потврди и самата Премиер лига на емисијата на ББС, иако секако беше очигледно.

Бруно Фернандес изведе пенал од кој постигна гол во победата на Манчестер Јунајтед од 3:0 над Астон Вила, иако беше јасно дека единствениот контакт беше кога Португалецот го згази противничкиот играч.

Џејмс Вард-Проус од пенал, кој според мислењето на Премиерлигата не требаше да биде награден, ја погоди пречката во ремито помеѓу Евертон и Саутемптон (1:1).

Тотенхем требаше да добие пенал откако Џошуа Кинг го турна Хари Кејн во шеснаесетникот, во натпревар без голови помеѓу Петлите и Борнемут.

Премиерлигата потврди дека Јунајтед и Саутемптон не треба да бидат досудени пенали, а Тотенхем требаше да добие пенал. Така, потврдени се големи грешки во ВАР собата.

Поранешниот играч од средниот ред на Евертон, Тим Кејхил, сега аналитичар во шоуто „Натпревар на денот“, изјави дека поранешните играчи треба да работат заедно со судиите во ВАР просторијата за да ги решат очигледните проблеми во Англија.

“Мислам дека ќе им помогне многу, да ги разберат движењата. Кога некој играч паѓа само да добие пенал, може да го почувствувате. Потребно е поранешен играч таму да им даде совети и да им каже што всушност играчот игра во моментот … Тие се таму да донесат големи одлуки и да не можат да го направат тоа. Многу е разочарувачко “, рече Кејхил.

Патем, се појавија информации дека најмногу заради Англичаните, ФИФА го презема управувањето со ВАР и сите одговорности од ИФАБ, тело кое се занимава со правилата на фудбалската игра. Целта е да се направи начинот на примена на ВАР ист во сите натпревари во кои постои споменатата технологија, а едно од прашањата што мора да се реши е употребата на монитори веднаш до теренот.

Досега има многу забуни во Премиер лигата, па употребата на монитори е исклучително ограничена, така што играта не се забавува.